poniedziałek, 21 maja 2012

Koniec matur & tagowanie ;)

tak tak tak !
wkońcu po maturach ;)
 ogółem nie mogę narzekać... Przebrnęłam przez nie metoda:


                                                         Więc sama się u.. dupiłam:D 

W czwartek jadę po wizę do Warszawy :) trzymajcie kciuki ! ;D 
Jak pomyśle ile teraz przygotowań przede mną.. ALE  ja to LUBIE !:)
-wizyty u lekarzy- tego nie lubię;p - ale chyba jak każdy:)

Jeśli chodzi o tagowanie: 

 Zasady:
1.Opisujemy swoją wymarzoną rodzinę (ilość dzieci, zawody rodziców, miejsce zamieszkania itp itd :D)
2. Następnie tagujemy 3 inne blogi (czyli na swoim blogu dajemy 3 linki do blogów, a następnie piszemy komentarz danej osobie o tym, że została otagowana oraz linkiem do zasad)
3. Teraz niemiła wiadomość: Tag dotyczy tylko tych osób, które au pairkami nie były. Jeśli ktoś jest już zmatchowany, ale nie wyjechał, to może wziąć udział w zabawie.


A więc(wiem że od więc się zdania nie zaczyna) pomijając to- znalazłam już swoją perfect family: )))
Ale... oczywiście mieszkali by w Californi ewentualnie Floryda(ale tam moja nogą już postała;)) więc wybieram Californie  ! 2 dzieci -super grzeczni super kochani:)  Domek przy plaży własny basen hości bardzo wyrozumiali własny samochód... Dobra ! dosyć ! Nie będe się rozmarzać....;) 

Taguje:Magdę Paulinę i Kat

Edit edit !
Wrzucam pare fotek z mojego tourne po USA:)






















 

3 komentarze:

  1. ja jadę po wizę do Wawy tydzień po Tobie :D Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło bez problemowo. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że się nie zgadałyśmy - mogłybyśmy się umówić w tym samym dniu:)

      Usuń
    2. No szkoda, ale już trudno, odezwę się jakoś w piątek żebyś zdała relacje jak było :D

      Usuń